مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:552024-01-05حوادث

کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف در سلسله


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف قبل از هرگونه شکار در شهرستان سلسله خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف قبل از هرگونه شکار در شهرستان سلسله خبر داد.

علی سالاروند امروز 15 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو گروه شکارچی متخلف که به قصد شکار کبوتران مهاجر وارد مناطق طبیعی شهرستان سلسله شده بودند قبل از هرگونه تخلفی توسط محیط بانان این شهرستان دستگیر و از آن ها دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و دو قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در پی گشت و پایش شبانه روزی که توسط محیط بانان گشت اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله صورت گرفت، موفق شدند دو گروه شکارچی متخلف که به قصد شکار کبوتران و پرندگان مهاجر وارد سطح حوزه استحفاظی این شهرستان شده بودند را قبل از هرگونه تخلفی دستگیر و از آن ها دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و دو قبضه تفنگ بادی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط کنند.

علیرضا رحیمی گریران رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در تکمیل این خبر ضمن تقدیر از همکاران محیط بان گفت: محیط بانان این اداره به صورت شبانه روزی در حال حفاظت از انفال و حیات وحش هستند و با متخلفین زیست محیطی به طور قاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف در سلسله

کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف در سلسله