مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:052024-01-20بين الملل

نیم نگاهی به حضور امیرعبداللهیان در داووس


وزیر امور خارجه ایران ضمن شرکت در پنجاه و چهارمین نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس با برخی همتایان و مقامات شرکت کننده دیدار کرد و گفت که اگر آمریکا حمایت خود از رژیم صهیونیستی را متوقف کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سه شنبه 26 دی ماه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان برای شرکت در پنجاه و چهارمین اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد به داووس سوییس رفت.

پنجاه و چهارمین نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) با شعار بازسازی اعتماد و با هدف بحث درباره اصول اساسی اعتمادسازی از جمله شفافیت و مسؤولیت پذیری از 15 ژانویه در داووس سوییس آغاز به کار کرد.

  رییس دستگاه دیپلماسی ضمن شرکت در برنامه های اجلاس، با برخی از همتایان و مقامات عالی شرکت کننده در این نشست دیدار و گفت وگو کرد.

او همچنین در پنلی به سؤالات فرید زکریا مجری سی.

ان.

ان پاسخ داد.

وی در مدت دو روز حضورش در داووس با وزرای خارجه نروژ، اسپانیا، سوییس، اسلوونی، گرجستان، انگلیس، عربستان سعودی، رییس جمهور ارمنستان، نخست وزیر دولت موقت پاکستان، نخست وزیر پیشبرد امور لبنان، گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و بورگه برنده رییس مجمع جهانی اقتصاد دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم نگاهی به حضور امیرعبداللهیان در داووس

نیم نگاهی به حضور امیرعبداللهیان در داووس