مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:502024-01-15سياسي

تلاش برای آغاز مجدد پروژه متروی اهواز تا قبل از پایان سال


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با قرارگاه خاتم، پیمانکار جدید پروژه قطار شهری اهواز گفت: با توجه به اینکه عملا این پروژه حدود 10 سال تعطیل بود، - ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با قرارگاه خاتم، پیمانکار جدید پروژه قطار شهری اهواز گفت: با توجه به اینکه عملا این پروژه حدود 10 سال تعطیل بود، کار فنی زیادی برای راه اندازی دوباره عملیات آن لازم است.

حجت الله سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص پروژه متروی اهواز اظهار کرد: رای قطعی دادگاه در خصوص خلع ید پیمانکار متروی اهواز (شرکت کیسون) صادر شده است.

در کنار مشاور قبلی پروژه، در حال اضافه کردن مشاور قوی تر هستیم تا فرآیند تحویل ایستگاه ها با دقت و سرعت بالایی انجام و کارگاه ها تحویل گرفته شود و همزمان ایستگاه ها به پیمانکار بعدی تحویل داده شود.

وی افزود: پروسه انعقاد قرارداد مشاور، بازدید و جلسات فنی در این زمینه در حال برگزاری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه عملا این پروژه حدود 10 سال تعطیل بود، کار فنی زیادی برای راه اندازی دوباره عملیات آن لازم است که این کار در سازمان قطار شهری حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای آغاز مجدد پروژه متروی اهواز تا قبل از پایان سال

تلاش برای آغاز مجدد پروژه متروی اهواز تا قبل از پایان سال