مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:002023-12-26سياسي

نوعروسان در حرم قم اصول همسرداری را فرامی گیرند


مسئول امور فرهنگی خواهران حرم حضرت معصومه(س) از اجرای برنامه های آموزشی برای دختران و بانوان خبرداد و گفت: آغاز دوره های مزاج شناسی، آموزش اصول همسرداری در ویژه برنامه «یک کوچه بعد از ازدواج»، - مریم شهبازی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تشریح فعالیت های اداره امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: به همّت این اداره، کارگاه حضوری یک کوچه بعد از ازدواج ویژه نوعروسان در حرم بانوی کرامت برگزار می شود.

وی سرفصل های این کارگاه را مباحثی کاربردی از جمله شناخت خود و همسر، لیلی همسرت باش، تعهد، همسریِ شاد و باطراوت برشمرد و افزود: این کارگاه با تدریس سرکار خانم مظفریان برگزار خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با تاکید بر ظرفیت بسیار محدود این کارگاه، اندک بودن هزینه این کلاس را از جمله مزایای آن برشمرد و افزود: زمان برپایی کارگاه حضوری یک کوچه بعد از ازدواج ، روزهای چهارشنبه از ساعت 10 الی 12 به مدت 5 جلسه دوساعته، در صحن صاحب الزمان (عج) خواهد بود.

*آغاز سری جدید دوره های مزاج شناسی وی همچنین از آغاز سری جدید دوره های مزاج شناسی خبرداد و گفت: سرفصل های این کارگاه ها شامل مباحثی چون: مبانی و ضرورت طب، سبک زندگی اسلامی و مزاج شناسیِ مقدماتی خواهد بود که توسط سرکار خانم زهتابچی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوعروسان در حرم قم اصول همسرداری را فرامی گیرند

نوعروسان در حرم قم اصول همسرداری را فرامی گیرند