مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:102023-12-30سياسي

وضعیت فامنین در زمینه زیرساخت های فرهنگی مناسب نیست


وضعیت شهرستان فامنین در زمینه زیرساخت فرهنگی مناسب نیست البته با رویکرد مثبت استاندار در زمینه افزایش زیرساخت ها این نقص در دولت سیزدهم برطرف می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان فامنین گفت: وضعیت شهرستان فامنین در زمینه زیرساخت فرهنگی مناسب نیست البته با رویکرد مثبت استاندار در زمینه افزایش زیرساخت ها این نقص در دولت سیزدهم برطرف می شود.

سیدروح الله حسینی در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین، افزود: توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان با اجرایی شدن مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فامنین در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان پرخیر و برکت بود و اگر مصوبات سفر وزیر در شهرستان اجرایی شود شاهد توسعه زیرساخت های فرهنگی خواهیم بود.

حسینی ادامه داد: یکی از این زیرساخت ها کتابخانه های شهرستان است که در کنار سایر موارد به ارتقاء میزان و مساحت زیرساخت های فرهنگی شهرستان کمک می کند.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه زیرساخت کتابخانه ها خیرین بسیار مؤثر هستند و لازم است به عنوان اولویت به این موضوع نگاه شود، اضافه کرد: کتابخانه ها باید مرجع و ملجأ جوانان باشند و این عدالت اجتماعی در برخورداری از امکانات فرهنگی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فامنین در زمینه زیرساخت های فرهنگی مناسب نیست

وضعیت فامنین در زمینه زیرساخت های فرهنگی مناسب نیست