مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:102024-01-14سياسي

فقط اسنپ فود هک نشده است/ برای مقابله با جرایم رایانه ای دستمان کوتاه است


یک قاضی دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای گفت: هک اسنپ فود و این سکو به دلیل طرفداران زیادی که دارد بسیار دیده و رسانه ای شد اما این اتفاق در حوزه های دیگر هم اعم از نهادهای عمومی و دولتی و خصوصی رخ داده است.

- بازپرس دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای در گفت وگو با ایسنا: فقط اسنپ فود هک نشده است/ برای مقابله با جرایم رایانه ای دستمان کوتاه است امین تویسرکانی بازپرس دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای یک قاضی دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای گفت: هک اسنپ فود و این سکو به دلیل طرفداران زیادی که دارد بسیار دیده و رسانه ای شد اما این اتفاق در حوزه های دیگر هم اعم از نهادهای عمومی و دولتی و خصوصی رخ داده است.

امین تویسرکانی بازپرس دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای در گفت وگو با ایسنا، درباره هک اسنپ فود و ضرورت حفظ اطلاعات شخصی مردم در فضای مجازی، گفت: قانون جرایم رایانه ای مصوب 88 است و قانون در آن زمان در حالی تصویب شده که فضای رایانه و فناوری های هوشمند بسیار محدودتر در زندگی ما وارد شده بود.

در سال 88 گوشی هوشمند محدود بود یا اصلا وجود نداشت و پیام رسان ها و سکوها (پلتفرم ها) به صورت امروزی وجود نداشتند و حوزه های مالی مانند امروز جنبه الکترونیک پیدا نکرده بود؛ لذا با مقتضیات امروز ما، قانون جرایم رایانه ای فاصله زیادی دارد؛ هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط اسنپ فود هک نشده است/ برای مقابله با جرایم رایانه ای دستمان کوتاه است

فقط اسنپ فود هک نشده است/ برای مقابله با جرایم رایانه ای دستمان کوتاه است