مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:302024-01-16ورزشي

جایزه شکست اسنایدر آمریکایی به کشتی گیر تهرانی


هیات کشتی تهران بعد از قهرمانی امیرعلی آذرپیرا در تورنمنت زاگرب که با شکست کایل اسنایدر آمریکایی در فینال اتفاق افتاد، با اهدای جایزه نقدی از این کشتی گیر تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات اوپن کرواسی دو نماینده از کشتی تهران داشت که یکی قهرمان وزن 97 کیلوگرم شد و دیگری یونس امامی در 74 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حسین ابوذری، به کار خود در گروه بازنده ها ادامه نداد.

رییس هیئت کشتی تهران که در بازگشت تیم از زاگرب در فرودگاه حاضر شده بود، روز گذشته (دوشنبه) نیز جایزه نقدی 40 میلیون تومانی هیئت کشتی را به امیرعلی آذرپیرا اهدا کرد.

آذرپیرا با این قهرمانی که با شکست کایل اسنایدر آمریکایی در فینال تورنمنت رنکینگ دار کرواسی اتفاق افتاد، نماینده 97 کیلوگرم ایران در مسابقات گزینشی آسیایی خواهد بود و اگر سهمیه المپیک را در این وزن بگیرد، عضو تیم ملی در بازی های المپیک خواهد بود.

آذرپیرا که مدال طلای امیدهای جهان را در کارنامه دارد، سال 2023 در وزن 92 کیلوگرم ملی پوش ایران در پیکارهای جهانی بلگراد شد که به دلیل کاهش کیلوهای زیادی از وزن بدنش، در صربستان ناکام بود اما کار خود را در چرخه امسال، مثل چرخه سال گذشته در 97 کیلوگرم آغاز کرد و تا اینجای کار نفر برتر این وزن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه شکست اسنایدر آمریکایی به کشتی گیر تهرانی

جایزه شکست اسنایدر آمریکایی به کشتی گیر تهرانی