مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 07:552024-01-07سياسي

خوشنویس یزدی عضو شورای عالی هنری انجمن خوشنویسان ایران شد


هنرمند یزدی در انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران به عنوان عضو اصلی این شورای ملی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، در انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، استاد محمود رهبران هنرمند خوشنویس یزدی، به عنوان عضو شورای عالی ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران انتخاب شد.

به همین منظور احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق سالکی، رییس حوزه هنری یزد و برخی از هنرمندان با حضور در منزل استاد محمود رهبران با اهدا لوح سپاس این عنوان ارزشمند را به وی تبریک گفتند.

در بخشی از پیام تبریک مدیرکل ارشاد یزد آمده است، هنرمند فرهیخته جناب استاد محمود رهبران؛ نام و آوازه جنابعالی در گستره هنر خوشنویسی جهان اسلام مایه مباهات و تفاخر مردمان فرهنگ دوست یزد است؛ و اینک که به شایستگی به عنوان عضو شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران انتخاب شده اید نشان از جایگاه والایتان در هنر این مرز و بوم دارد.

اینجانب تصدی این مقام و مرتبه ارزشمند را به شما و اصحاب فرهنگ و هنر استان تبریک گفته، مانایی و طول عمرتان را از پروردگار مِهر و هنر خواهانم.

پایان پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشنویس یزدی عضو شورای عالی هنری انجمن خوشنویسان ایران شد

خوشنویس یزدی عضو شورای عالی هنری انجمن خوشنویسان ایران شد