مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:402024-01-17ورزشي

ساماندهی 360 ورزشکار در هیات بیماران خاص


رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان به تقسیم بندی در 6 گروه گفت: 360 ورزشکار در این هیات ساماندهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی، رییس هیات ورزش های خاص و پیوند اعضای استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی این هیات که با رای اعضای مجمع در ریاست آن ابقا شد، با تاکید بر اینکه این هیات توسط مدیریت ورزش و جوانان استان به صورت ویژه دیده شده است، اظهار کرد: این مدیریت ضمن همراهی، قول هایی هم برای آینده داده است.

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان با تاکید بر اینکه کاپ قهرمانی مسابقات به یک نفر می رسد و دیگر مشارکت کنندگان در واقع برای سلامتی تلاش می کنند، افزود: نکته مهم در این میان تلاش برای زیست سالم برای همه افراد است.

وی به فعالیت 360 ورزشکار در هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان اشاره و تصریح کرد: تعداد ورزشکاران عضو تیم های ملی هم افزایش یافته است.

طهماسبی با تاکید بر تلاش برای ترویج ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی در بین اعضا ادامه داد: ورزشکاران فعال در هیات ورزش های خاص و پیوند اعضا در 6 گروه بیماری دسته بندی شده اند و علاقه مندی برای همراهی به عینه در بین آن ها وجود دارد و این علاقه مندی عینیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 360 ورزشکار در هیات بیماران خاص

ساماندهی 360 ورزشکار در هیات بیماران خاص