مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:552024-01-06حوادث

تصادف زنجیره ای 13 خودرو در تهرانپارس (+عکس)


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از برخورد یک کامیونت با 12 خودرو در تهرانپارس خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای 13 خودرو در منطقه تهرانپارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 11 و 25 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف زنجیره ای(تصادف چند دستگاه خودرو) به آدرس تهرانپارس، خیابان استخر در مسیر شمال به جنوب در تقاطع خیابان 244 اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: آتش نشانان درمدت زمان 2 دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه کامیونت ولوو هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی با 12 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرده است.

  سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: برخی از این خودروها خسارت های سنگین و برخی خسارت کمتری دیده و چند نفر دچار مصدومیت شده بودند که دو نفر از آن ها(یک نفر آقا و یک نفر خانم) داخل خودروهای خودشان محبوس بودند.

ملکی افزود: آتش نشانان ایمن سازی های لازم و همزمان عملیات خارج کردن افراد را با حضور عوامل اورژانس انجام دادند و آن 2 فرد نیز از خودروهای خود خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای 13 خودرو در تهرانپارس (+عکس)

تصادف زنجیره ای 13 خودرو در تهرانپارس (+عکس)