مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:452024-01-01سياسي

محرابیان: وزارت نیرو خواستار حمایت مجلس برای پرداخت مطالبات شد


وزیر نیرو با اشاره به مطالبات صنعت نیروگاهی، خواستار حمایت مجلس برای پرداخت این مطالبات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در صحن علنی مجلس در جریان بررسی کلیات لایحه الحاق یک بند به تبصره پنج ماده واحده قانون بودجه 1402 گفت: با توجه به اینکه به استناد قانون برق قیمت گذاری می شود، وزارت نیرو مطالبات قابل توجهی از دولت دارد و به تبع آن بدهی قابل توجهی به صنعت برق، تولیدکنندگان برق، نیروگاه دارها، کارخانجات تولیدکننده تجهیزات و همچنین پیمانکاران دارد.

وی افزود: مجموعه صنعت برق در2 سال گذشته توانست با تامین برق در بخش های مختلف سربلند کار خود را ادامه دهد، ما طرح های بسیار خوبی برای توسعه نیروگاه ها داریم که یکی پس از دیگری در حال بهره برداری است.

وزیر نیرو در ادامه گفت: در بخش نیروگاه های تجدیدپذیر بالغ بر 10 هزار مگاوات نیروگاه شروع شده که هر روزه چند نیروگاه به بهره برداری می رسد.

مهم تر از همه توسعه شبکه به ویژه در بخش فوق توزیع است که بتواند نیروگاه های جدید را پشتیبانی کند تا با کمترین مشکل بتوان برق را برای بخش های مختلف کشور تامین کرد.

محرابیان در پایان از نمایندگان درخواست کرد که با رای به کلیات و جزییات این لایحه از وزارت نیرو حمایت کنند تا این وزارت خانه بتواند مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: وزارت نیرو خواستار حمایت مجلس برای پرداخت مطالبات شد

محرابیان: وزارت نیرو خواستار حمایت مجلس برای پرداخت مطالبات شد