مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:152024-01-07اقتصادي

ویلاسازی آفت مدیریت پسماند روستایی است/ پسماند، اَبَر چالش گیلان


مدیر پسماند گیلان یکی از آفات مدیریت پسماند در روستاها را ویلاسازی دانست و تاکید کرد: با گسترش ویلاسازی، خانه های روستایی تبدیل به ویلا می شود و زندگی در ویلا همراه با مصرف گرایی است و این روند، - ایسنا/گیلان مدیر پسماند گیلان یکی از آفات مدیریت پسماند در روستاها را ویلاسازی دانست و تاکید کرد: با گسترش ویلاسازی، خانه های روستایی تبدیل به ویلا می شود و زندگی در ویلا همراه با مصرف گرایی است و این روند، رژیم تولید زباله در روستا را تغییر می دهد.

شهرام توانا در گفت وگو با ایسنا که در حاشیه حضور در تحریریه این خبرگزاری انجام شد، با تاکید بر لزوم به روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند استان گیلان در راستای تاکیدات استاندار، اظهار کرد: طرح جامع مدیریت پسماند استان گیلان مصوب سال 98 بوده و لذا کلیه آمارهای کمی و کیفی بر اساس این طرح است.

وی طرح جامع مدیریت پسماند گیلان را نتیجه 10 سال کار علمی و مطالعاتی دانست و افزود: بر اساس این طرح، روزانه 2000 تن زباله در گیلان تولید می شود که حدود 500 تن معادل 25 درصد آن، روستایی است.

مدیر سازمان پسماند گیلان با اشاره به تنوع مولفه های تولید زباله در استان به ویژه در سال های گذشته، به روزرسانی طرح مذکور را در دستور کار جدی دانست و تاکید کرد: در حال حاضر گیلان دارای هفت پهنه پسماندی بوده و پهنه رشت با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلاسازی آفت مدیریت پسماند روستایی است/ پسماند، اَبَر چالش گیلان

ویلاسازی آفت مدیریت پسماند روستایی است/ پسماند، اَبَر چالش گیلان