مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:152024-01-12اجتماعي

تمام جاده های استان مرکزی باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از تردد عادی در تمامی جاده های استان خبر داد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد جهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر بارش برف در محورهای مواصلاتی شمال و غرب استان، از عصر روز گذشته با حضور پر رنگ راهداران چهار هزار کیلومتر باند از راه های استان برفروبی شد.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته در جاده های شهرستان های ساوه، زرندیه، آشتیان، تفرش، فراهان، خنداب، کمیجان، خمین، اراک و شازند شاهد بارش برف و در دیگر نقاط استان شاهد بارش باران بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر برفروبی چهار هزار کیلومتر باند از راه های استان، برای باز نگه داشتن راه ها بیش از یک هزار تن مخلوط شن و نمک در سطح راه ها پخش شده است تا تردد در محورهای مواصلاتی برقرار باشد.

به گفته وی برای طرح راهداری زمستانی در سال جاری 500 نفر راهدار، راننده و نیروی پشتیبانی در نظر گرفته شده که با استفاده از 303 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری وظیفه برفروبی محورهای مواصلاتی استان را بر عهده دارند.

جهانی تصریح کرد: حدود 70 درصد از توان عملیاتی و لجستیکی این اداره کل در شبانه روز گذشته بکار گرفته شده شد تا خدمات حداکثری به کاربران جاده ای ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام جاده های استان مرکزی باز است

تمام جاده های استان مرکزی باز است