مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 21:252023-12-25بين الملل

وزیر دفاع یمن: بُرد سلاح های ما بیشتر از تصورات دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هشدار داد که «یمنِ امروز با یمنِ گذشته، - وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد که یا باید همه کشور ها در امنیت باشند، یا اینکه جنگ شعله ور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هشدار داد که یمنِ امروز با یمنِ گذشته، متفاوت شده است .

العاطفی با اشاره به اینکه سلاح راهبردی و بازدارنده ما و بُرد آن، بسیار بیشتر از تصورات دشمنان است ، گفت: در این زمینه، هیچ خط قرمزی نداریم و از نظر جنگی برای هر فرضیه احتمالی، آماده هستیم .

وی ادامه داد: ما جنگ طلب نیستیم و از اهمیت حمل ونقل دریایی در دریای سرخ، باب المندب، دریای عرب و خلیج عدن آگاهی داریم؛ لذا همه کشتی های جهان در این مناطق، در امنیت قرار دارند، مگر کشتی هایی که نیرو های مسلح یمن تعیین کردند .

نیرو های مسلح یمن بار ها تأکید کرده است که کشتی هایی را هدف قرار خواهد داد که یا متعلق به رژیم صهیونیستی هستند، یا به سمت فلسطین اشغالی حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: بُرد سلاح های ما بیشتر از تصورات دشمنان است

وزیر دفاع یمن: بُرد سلاح های ما بیشتر از تصورات دشمنان است