مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:252024-01-20بين الملل

کشتی های تجاری فرانسوی با همراهی ناو جنگی در دریای سرخ تردد می کنند


با وجود استقرار ائتلاف نظامی آمریکا در دریای سرخ شرکت کشتیرانی فرانسوی ضمن پیش بینی تداوم بحران در دریای سرخ تا چند ماه دیگر اعلام کرد که کشتی هایش با ناو جنگی در دریای سرخ تردد می کند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: کشتی هایمان را تنها با همراهی کشتی جنگی و فارغ از حضور ائتلاف بین المللی به دریای سرخ می فرستیم این را یک شرکت کشتیرانی فرانسوی گفته است.

شرکت کشتیرانی و حمل ونقل فرانسوی سی ام ای سی جی ام (CMA CGM) از آذر ماه گذشته اعلام کرده بود که عبور همه کشتی های حامل کانتینر از دریای سرخ را در پی حملات به کشتی های تجاری در این منطقه متوقف کرده است.

 این مجموعه فرانسوی که سومین شرکت حمل ونقل بزرگ دنیا به شمار می رود و مقر آن در مارسی است، در بیانیه ای گفته بود اوضاع رو به وخامت و نگرانی ها درباره امنیت در حال افزایش است.

رودلف سعاده  رییس هیئت مدیره و مدیر عامل این گروه کشتیرانی فرانسوی روز جمعه(29 اردیبهشت) گفت: تنش ها در دریای سرخ ممکن است چند ماه ادامه داشته باشد.

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز به نقل از سعاده نوشت که شرکت متبوع وی همچنان در حال اعزام برخی کشتی ها از طریق کانال سوئز است؛ البته در شرایطی که امکان همراهی یک کشتی جنگی فرانسوی با آنها وجود داشته باشد، اما وی اذعان داشت که وضعیت دریای سرخ دستور کار برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی های تجاری فرانسوی با همراهی ناو جنگی در دریای سرخ تردد می کنند

کشتی های تجاری فرانسوی با همراهی ناو جنگی در دریای سرخ تردد می کنند