مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:002024-01-11اجتماعي

بازگشت 17 درصد زوجین متقاضی طلاق به به زندگی مشترک در قزوین


تعداد پرونده های مراجعین به سامانه تصمیم در 9 ماه ابتدای امسال یک هزار و 257 پرونده بوده که خوشبختانه بیش از 17 درصد از موارد، - علی دهباشی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت مرکز جامع مراقبت از خانواده یا سامانه تصمیم بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره به زوجین متقاضی طلاق و ارجاع پرونده های طلاق توافقی از داد گستری از دیگر فعالیت های دفتر مشاوره معاونت پیشگیری بهزیستی است.

وی افزود: زوجین پس از مراجعه به سامانه تصمیم و ارجاع به مراکز مشاوره غیردولتی یا مشاور دولتی مستقر در سامانه، از خدمات روان شناختی در راستای تحکیم بنیان خانواده برخوردار می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: تعداد پرونده های مراجعین به سامانه تصمیم در 9 ماه ابتدای امسال یک هزار و 257 پرونده بوده که خوشبختانه 17/5 درصد از موارد طلاق توافقی ارجاعی به سامانه تصمیم، به صلح و سازش ختم شده است.

تماس 30 هزار قزوینی با خط مشاوره 1480 وی با اشاره به اقدامات بهزیستی در جهت ارتقاء سطح بهداشت و سلامت روان جامعه گفت: طرح غربالگری اضطراب در کودکان 5-6 ساله، طرح پیش از ازدواج، طرح زندگی خانواده (پیشگیری از طلاق) و طرح محب با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و حمایت های روانی–اجتماعی در بلایای طبیعی از جمله طرح های اجرا شده توسط دفتر مشاوره و امور روان شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 17 درصد زوجین متقاضی طلاق به به زندگی مشترک در قزوین

بازگشت 17 درصد زوجین متقاضی طلاق به به زندگی مشترک در قزوین