مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:302024-01-10حوادث

دانش آموز 8 ساله بعد از اخراج از مدرسه در ICU


محمدطاها غفوری، دانش آموز 8 ساله ای است که به خاطر برخی مشکلات، تازه امسال به کلاس اول رفته، پس از اخراج از مدرسه دچار تشنج شد و از مدرسه سردرآورد.

- مادر این دانش آموز می گوید: یک روز صبح بچه ام را به مدرسه شهید مطهری برده بودم؛ ولی همان روز مدیر مدرسه به من گفت که محمدطاها را به مدرسه نیاورید! من تعجب کردم و پرسیدم که آیا مدرسه تعطیل شده است؟ مدیر به من گفت که خیر؛ محمدطاها اخراج شده است؛ چون با بقیه بچه ها دعوا می کند.

من از مدیر مدرسه خواهش کردم که اجازه دهد تا فرزندم به کلاسش بازگردد و از روش دیگری برای گوشزد کردن این مورد استفاده کنند؛ ولی مدیر به من گفت که حتی درس محمدطاها نیز خوب نیست و معلمش هم از او راضی نیست برای همین فعلا نمی تواند در مدرسه درس بخواند.

ن پیش مدیر مدرسه بازگشتم و تاکید کردم که درس بچه ام خوب شده است و اگر این روند دوری از مدرسه ادامه دار باشد ممکن است درسش افت کند.

در آن حال، پسرم در حال گریه کردن بود و من نیز در حال التماس.

در نهایت مدیر مدرسه پذیرفت که بچه ام به کلاس بازگردد؛ ولی معاون مدرسه آقای (ش) باز قبول نکرد! آن روز بچه را به خانه بردم؛ ولی روز بعد مجددا به مدرسه رفتیم و به آقای معاون (ش) گفتم که بچه ام حال خوشی ندارد و خیلی ناراحت است و از او مجددا خواهش کردم که اجازه بدهد فرزندم به کلاس درس بازگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز 8 ساله بعد از اخراج از مدرسه در ICU

دانش آموز 8 ساله بعد از اخراج از مدرسه در ICU