مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:062024-01-08فرهنگي

نخستین عکس از فیلم سینمایی «آپاراتچی» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «آپاراتچی» فیلمی به کارگردانی علی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است که پاییز امسال جلوی دوربین رفت.

- همزمان با انجام مراحل نهایی تولید فیلم سینمایی آپاراتچی که یکی از آثار متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر امسال است، نخستین عکس از این اثر منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  آپاراتچی فیلمی به کارگردانی علی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است که پاییز امسال جلوی دوربین رفت.

این فیلم راوی دلبستگی های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما است که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساخت نخستین فیلم سینمایی خود است.

آپاراتچی با نگارش حسین تراب نژاد و احسان لطفیان، برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته روح الله رشیدی است که رویداد های آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می گذرد.

بیشتر بخوانیدفیلم به فیلم با گزینه های احتمالی حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجراین اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر ماه است.

تورج الوند، فاطمه مسعودی فر و رضا ناجی در کنار بازیگرانی، چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امید روحانی و علیرضا استادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عکس از فیلم سینمایی «آپاراتچی» منتشر شد

نخستین عکس از فیلم سینمایی «آپاراتچی» منتشر شد