مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:502024-01-09سياسي

محور مقاومت به دلیل صداقت مورد توجه جهانیان قرار گرفته است


معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: محور مقاومت به دلیل صداقت در رفتار و گفتار مورد توجه جهانیان قرار گرفته و آمریکا با وجود ادعای برخورداری از ارتش و نظام اقتصادی قوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای روستای آبباریک ورامین اظهار کرد: این که رهبر معظم انقلاب اظهار می دارند که ایران اسلامی از هر گروهی که مقابل رژیم جعلی اسراییل ایستادگی کند، حمایت می کند به این معناست که قدرتی به نام ایران در عرصه بین الملل ظهور کرده که اجازه نمی دهد نظام بین الملل، آن طور که دلخواهش است، در منطقه پیش رفته و حرف خود را عمل کند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرزندی همچون شهید سلیمانی را تربیت و به جهان اسلام معرفی کرد که چنان عمل کرد که معادلات را به بر هم زد.

اگر روزی در جواب بمباران اسراییل، جوانان فلسطینی فقط سنگ پرتاب می کردند، امروز موشک های جبهه مقاومت تلاویو و حیفا را مورد هدف قرار می دهد.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: قدرت مبنایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، صداقت بیان و رفتار نظام و رهبر معظم انقلاب با گروه های مقاومت است و این موجب شد تا شعار راهبردی نه شرقی نه غربی، جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مقاومت به دلیل صداقت مورد توجه جهانیان قرار گرفته است

محور مقاومت به دلیل صداقت مورد توجه جهانیان قرار گرفته است