مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 03:202024-01-16ورزشي

جایزه مرد سال فیفا حق مسی بود یا هالند؟


مسی در حالی از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال 2023 انتخاب شد که بسیاری معتقدند هالند باید این جایزه را کسب می کرد.

- ارلینگ هالند 52 گل و 9 پاس گل در 53 بازی، سیتی را برنده سه گانه تاریخی (لیگ انگلیس، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا) کرد و ضمن آقای گلی لیگ برتر و چمپیونز لیگ، تمام جام های ممکن را فتح کرد در مقابل مسی با اینتر میامی تنها یک جام قهرمانی داخلی برد.

پیش از این نقدهای زیادی به انتخاب مسی از سوی مجله فرانس فوتبال در جایزه توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2023 شده بود.

بسیاری از کارشناسان معتقد بودند در مراسم شب گذشته لندن، ارلینگ هالند این بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دنیا  انتخاب می شود ولی بازهم مسی انتخاب شد و تا مسی دبل توپ طلا و The Beast را کسب کند.

فدراسیون جهانی فوتبال برای انتخاب بهترین بازیکن دنیا در 4 بخش مربیان، کاپیتان ها، خبرنگاران و هواداران رای گیری می کند.

آراء مسی و هالند به شرح زیر شد: *کاپیتان ها: مسی برنده شد مسی 13 امتیاز هالند 11 امتیاز *مربیان: هالند برنده شد مسی 11 امتیاز هالند 13 امتیاز *رسانه ها: هالند برنده شد مسی 11 امتیاز هالند 13 امتیاز *هواداران: مسی برنده شد مسی 13 امتیاز هالند 11 امتیاز قانون فیفا می گوید که وقتی رای گیری در شرایط مساوی باشد رای کاپیتان تیم های ملی تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه مرد سال فیفا حق مسی بود یا هالند؟

جایزه مرد سال فیفا حق مسی بود یا هالند؟