مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:202024-01-15سياسي

آزادی 50 زندانی به نیت شهدای مدافع حرم در گلستان


رییس ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان با بیان اینکه این یادواره طی سه سال گذشته در استان برگزار شده است، عنوان کرد: این رویداد بزرگترین یادواره گلستان بوده و بنا داریم که از تمام ظرفیت های استانی در جهت تداوم برگزاری آن استفاده کنیم.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان با بیان اینکه این یادواره طی سه سال گذشته در استان برگزار شده است، عنوان کرد: این رویداد بزرگترین یادواره گلستان بوده و بنا داریم که از تمام ظرفیت های استانی در جهت تداوم برگزاری آن استفاده کنیم.

محمد قاسم ریاحی صبح امروز 25 دی ماه در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه به لطف شهدا ثابت شده است که همه مردم و مسئولین پای کار برگزاری یادواره هایی برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا هستند، اظهار کرد: با همت مردم و مسئولین و کرامات این شهدا بنا داریم در این یادواره 50 زندانی آزاد شده و حداقل 50 جهیزیه کامل تقدیم نوعروسان شود.

وی با اشاره به برخی میهمانان برنامه مذکور عنوان کرد: همرزمان شهدای مدافع حرم گلستان در کنار مردم شریف استان از میهمانان ویژه این مراسم هستند.

رییس ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با بیان اینکه دوستانی دور هم جمع شده و برگزاری این یادواره را پایه ریزی کرده اند، توضیح داد: همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 50 زندانی به نیت شهدای مدافع حرم در گلستان

آزادی 50 زندانی به نیت شهدای مدافع حرم در گلستان