مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:102023-12-28دانش

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود


دفتر فعالیت های قرآنی دانشگاه شهید چمران اهواز، سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان را در سطح دانشگاهی برگزار می کند.

  - ایسنا/خوزستان دفتر فعالیت های قرآنی دانشگاه شهید چمران اهواز، سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان را در سطح دانشگاهی برگزار می کند.

  سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1402 در مراحل دانشگاهی، کشوری و ملی برگزار می شود و برگزیدگان برای رقابت با منتخبان قرآنی سایر دانشگاه ها به مسابقات ملی معرفی و از تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دوره مسابقات شامل بخش های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری، فناوری، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی قرآنی در 40 رشته است.

بخش آوایی شامل رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، دعا و مناجات خوانی، اذان، مداحی، تواشیح و همخوانی قرآن کریم است.

بخش معارفی نیز شامل رشته های آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با سیره معصومین (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و احکام، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ایرانی، بخش پژوهشی شامل رشته های مقاله نویسی نقد کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود