مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:102024-01-03اقتصادي

پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع فعال


معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس توافق سه جانبه بین این وزارتخانه، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس توافق سه جانبه بین این وزارتخانه، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، محمد مجید فولادگر شامگاه گذشته 12 دی ماه در نشست با فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، تاکید کرد: از این میزان تسهیلات تاکنون 10 هزار میلیارد ریال به شرکت های در حال توسعه، فعال و راهبردی(استراتژیک) پرداخت شده است.

وی افزود: تامین مالی و دانش بنیان بودن در دستور کار قرار دارد که فردا بسته های تشویقی و امتیازهای آن برای بخش خصوصی تشریح می شود.

فولادگر تصریح کرد: صنعتی کردن ایران به تسریع در روند پیشرفت کشور کمک می کند و نگاه به آینده نشان می دهد ایران باید صنعتی شود.

وی نگاه وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرکت های تولیدی پیشران کشور را مثبت دانست و یادآور شد: باید بخش خصوصی به رسمیت شناخته و حمایت تا باری از مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع فعال

پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع فعال