مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:552024-01-11سياسي

ثبت مزایده ها به صورت الکترونیک در تمامی واحد های قضایی استان تهران از امروز


از روز جاری ثبت مزایده ها حتما به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و از ثبت مزایده ها به شیوه سنتی در تمامی واحد های قضایی استان تهران جلوگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در نشست آموزشی برگزاری الکترونیک مزایده های اجرای احکام مدنی که با حضور کارکنان شعب اجرای احکام مدنی برگزار شد، ضمن گرامی داشت پیشاپیش ماه مبارک رجب و اشاره به فیوضات این ماه، از درگاه خداوند متعال مسالت کرد که همگان توفیق لازم برای بهره مندی از فضیلت های این ماه را داشته باشند.

  رییس کل دادگستری استان تهران همچنین ضمن گرامی داشت سال روز شهادت میرزا محمدتقی خان فراهانی عنوان کرد: واکاوی در تاریخ همواره نشان دهنده این امر است که رژیم های طاغوت هیچ گاه تحمل و ظرفیت اقدامات اصلاحی را نداشته اند و تمامیت خواهی آن ها موجب به ناحق ریخته شدن خون اشخاصی، چون امیرکبیر شده است.

ایران اسلامی همواره از بدو پیروزی انقلاب تاکنون قربانی پدیده شوم تروریسم بوده است وی در ادامه ضمن اشاره به حادثه تروریستی اخیر در کرمان و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه و از جمله خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: حادثه تروریستی اخیر بار دیگر به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی همواره از بدو پیروزی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت مزایده ها به صورت الکترونیک در تمامی واحد های قضایی استان تهران از امروز

ثبت مزایده ها به صورت الکترونیک در تمامی واحد های قضایی استان تهران از امروز