مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:352023-12-24بين الملل

ابراز نگرانی ماکرون نسبت به وضعیت فاجعه بار کاتولیک ها در غزه


پس از آنکه یک زن و دختر کاتولیک در غزه با گلوله یک سرباز اسراییلی به طرز وحشیانه ای کشته شدند، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه نگرانی عمیق خود را نسبت به وضعیت فاجعه بار مسیحیان کاتولیک در نوار غزه ابراز کرد.

- پس از آنکه یک زن و دختر کاتولیک در غزه با گلوله یک سرباز اسراییلی به طرز وحشیانه ای کشته شدند، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه نگرانی عمیق خود را نسبت به وضعیت فاجعه بار مسیحیان کاتولیک در نوار غزه ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ الیزه امروز -یکشنبه- در بیانیه ای اعلام کرد که ماکرون طی تماس تلفنی با کاردینال پیار باتیستا پیزابلا، نگرانی عمیق خود را در مورد وضعیت فاجعه بار کاتولیک ها در غزه ابراز کرد؛ که در آنجا صدها غیرنظامی از همه ادیان زیر بمب و گلوله از بیش از دو ماه پیش زندگی می کنند .

او همچنین به خاطر قتل بی رحمانه دو تن از پیروان کاتولیک در چند روز پیش تسلیت گفت.

در 16 دسامبر، یک زن مسیحی و دخترش در مقابل تنها کلیسای کاتولیک غزه به ضرب گلوله یک سرباز اسراییلی کشته شدند و روز بعد پاپ فرانسیس کشتار آنها را محکوم کرد.

ماکرون بار دیگر بر اجرای تعهدات فرانسه به ویژه نقش برجسته ای که در حفاظت از جوامع مسیحی از طریق سرکنسولگری فرانسه در قدس ایفا می کند ، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی ماکرون نسبت به وضعیت فاجعه بار کاتولیک ها در غزه

ابراز نگرانی ماکرون نسبت به وضعیت فاجعه بار کاتولیک ها در غزه