مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:252023-12-27پزشكي

با مساعدت بیمه ها می توان خدمات درمانی در منزل را به مردم ارائه کرد


رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: مجموعه ما و تمامی مجموعه هایی که درمان در منزل را ارائه می دهند، تمام خدماتی که یک بیمارستان انجام می دهد را می توانند در منزل ببرند و به نیازمندان و بیمارانی که احتیاج دارند ارائه بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مسعود حبیبی رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران امشب چهارشنبه 6 دی ماه 1402 در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: درمان در منزل فرصتی برای جامعه است که باید بسیار تلاش کنیم تا فرهنگ بهره مندی از درمان در منزل و شرایط استفاده از آن را تسهیل کنیم به نفع ارتقای سلامت جامعه میباشد.

حبیبی  افزود: مجموعه ما و تمامی مجموعه هایی که درمان در منزل را ارائه می دهند، تمام خدماتی که یک بیمارستان انجام می دهد را می توانند در منزل ببرند و به نیازمندان و بیمارانی که احتیاج دارند ارائه بدهند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: این خدمات از ویزیت پزشک تا اجرای دستورات پزشک، تزریقات و غیره و هر آنچه که برای تشخیص و درمان بیماران نیاز است را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: اگر سیستم بهداشت و درمان و بیمه ها در این زمینه اقدام بکنند تمامی مردم با هروضعیت مالی می توانند از این خدمات بهره مند بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مساعدت بیمه ها می توان خدمات درمانی در منزل را به مردم ارائه کرد

با مساعدت بیمه ها می توان خدمات درمانی در منزل را به مردم ارائه کرد