مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:002024-01-11سياسي

کودکان نباید استثمار شوند


رییس کارگروه عملیاتی کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی کشور گفت: مابا اصل کار و تلاش کودکان و نوجوانان مشکل نداریم، اگر بستر کار سالم تحت نظارت و اشراف خانواده باشد تا مورد استثمار یا سوءاستفاده قرار نگیرند.

- ایسنا/کرمان رییس کارگروه عملیاتی کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی کشور گفت: مابا اصل کار و تلاش کودکان و نوجوانان مشکل نداریم، اگر بستر کار سالم تحت نظارت و اشراف خانواده باشد تا مورد استثمار یا سوءاستفاده قرار نگیرند.

حجت الاسلام مهدی ملکی شامگاه 20 دی ماه در جلسه کارگروه کودکان کار در بم اظهار کرد: باید برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های فعال در حوزه کودکان کار تلاش کنیم تا ماموریت ها و تکالیف ذاتی خود را با کمترین مانع انجام دهیم.

وی گفت: باید ظرفیت های مردمی را فعال کرد تا در کنار سایر دستگاه ها بتوان برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کرد و این ظرفیت ها حمایت و پشتیبانی شوند تا با دغدغه های کمتری در حوزه های اجتماعی فعالیت داشته باشند.

ملکی با اشاره به اینکه هر چقدر مسائل و دغدغه خانواده ها را حل کنیم می توان آنها را توانمند کرد، افزود: درخصوص کودکان کاری که بازمانده از تحصیل هستند، آموزش و پرورش باید همکاری جدی درخصوص تحصیل این کودکان داشته باشد تا مسئله بازماندگی از تحصیل آنها حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان نباید استثمار شوند

کودکان نباید استثمار شوند