مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:302023-12-24سياسي

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد


سومین اجلاس نماز با محوریت نسل نو و تمرکز بر نقش مدرسه، دانشگاه و مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان و مردم در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاس گفت: نماز کلید بهشت خداوند است و اگر برای رسیدن به بهشت تلاش نکنیم و جامعه را به سوی بهشت هدایت نکنیم بدون شک ضرر بزرگی خواهیم کرد و جهنم در انتظارمان خواهد بود.

وی افزود: هدف انسان باید به آرامش رسیدن آن هم در پرتو تعالیم الهی باشد ولی برخی ها مسیر را بد انتخاب می کنند و فکر می کنند که با ظلم و ستم می توان به آرامش رسید در حالی که راه رسیدن به آرامش و بهشت همین نماز است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنابراین اگر بخواهیم زندگانی دنیا زیبا شود و از این مشکلات و معضلات هم دوری کنیم، راهش نماز است.

  آیت الله حسینی گفت: چرا که قلب ها باید با نماز به آرامش برسد، مهم این است که به آرامش حقیقی برسیم که این مهم با ذکر خداوند به دست می آید و بالاترین ذکر خداوند هم نماز است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید توجه کرد که مهم ترین عامل به آرامش رسیدن انسان معنویت است و نماز به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد