مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:452024-01-05اقتصادي

16 پروژه گردشگری سرعین در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد


رییس نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: در حال حاضر 16 پروژه گردشگری در شهرستان سرعین عملیات اجرایی خود را پشت سر می گذارند.

- ایسنا/اردبیل رییس نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: در حال حاضر 16 پروژه گردشگری در شهرستان سرعین عملیات اجرایی خود را پشت سر می گذارند.

محمدرضا شایقی در بازدید از پروژه های گردشگری سرعین همراه با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی استان: افزود: پیش بینی می شود این پروژه ها طی دو سال آینده به بهره برداری برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، رییس نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین افزود: این پروژه ها که ظرفیت مهمی برای شهرستان سرعین محسوب می شوند با سرمایه گذاری نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان اجرا می شوند و پیش بینی می شود پس از پایان برای هزار نفر اشتغالزایی به همراه داشته باشد.

وی تأکید کرد: دو پارک آبی که در حال طی مراحل تکمیلی خود هستند، یک پل معلق که فاز اول آن در ابتدای سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید و یک هتل چهار ستاره که در مرحله تجهیز قرار دارد از جمله این پروژه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پروژه گردشگری سرعین در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد

16 پروژه گردشگری سرعین در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد