مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:452023-12-31بين الملل

تونی بلر مسئول متقاعد کردن اروپایی ها برای پذیرش فلسطینیان غزه


رسانه های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه خبر دادند که نخست وزیر سابق انگلیس مسئول تیمی خواهد شد که وظیفه آن متقاعد کردن کشورهای اروپایی برای پذیرش پناهجویان از غزه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 12 رژیم صهیونستی روز یکشنبه خبر داد که تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس سرپرستی تیمی را بر عهده خواهد گرفت که وظیفه آن متقاعد کردن کشورهای اروپایی برای پذیرش پناهجویان از غزه خواهد بود.

این موضوع در حالی فاش می شود که بزالل اسموتریچ وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی تاکید کرد که اسراییل باید ساکنان نوار غزه را برای مهاجرت و ترک این باریکه ترغیب کند.

وی که با رادیو ارتش اسراییل صحبت می کرد، گفت: ساکنان غزه در فقر و تنگنا زندگی می کنند و باید آنها را برای مهاجرت و ترک این منطقه ترغیب کنیم .

این وزیر کابینه در ادامه گفت: اگر در غزه 100 یا 200 هزار عرب باقی بمانند، صحبت کردن درباره آینده بسیار متفاوت خواهد شد .

اسراییل از سلاح گرسنگی برای رنج دادن به فلسطینیان غزه استفاده می کند   دوشنبه هفته پیش بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست حزب لیکود بر ایجاد فضایی برای مهاجرت داوطلبان ساکنان غزه به دیگر کشورها تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونی بلر مسئول متقاعد کردن اروپایی ها برای پذیرش فلسطینیان غزه

تونی بلر مسئول متقاعد کردن اروپایی ها برای پذیرش فلسطینیان غزه