مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:352023-12-30فرهنگي

از این قانون شکنی ها خبر دارید؟


مهدی قلعه که شب گذشته آخرین اجرای نمایش خود را در تالار هنر روی صحنه برد، از برخی قانون شکنی ها در این تالار خبر داد و خواستار پاسخگویی مدیران تئاتر شد.

- مهدی قلعه که شب گذشته آخرین اجرای نمایش خود را در تالار هنر روی صحنه برد، از برخی قانون شکنی ها در این تالار خبر داد و خواستار پاسخگویی مدیران تئاتر شد.

این کارگردان تئاتر در گفتگو با ایسنا توضیحاتی درباره چند و چون اجرایش نمایشش در تالار هنر ارایه کرد و گفت: متاسفانه این تالار به حال خود رها شده و اداره کل هنرهای نمایشی هم با قطع کمک هزینه ها و دریافت 20 درصد از گیشه گروه ها، برخوردی شبیه سالن های خصوصی دارد.

او یادآوری کرد: بعد از سال 97 که آخرین بار در تالار هنر اجرا داشتم، پیشنهاد اجرای نمایش جادوگر شهر اُز را در تاریخ یکم آذر ماه سال 1402 مطرح کردم که مسئولان این تالار ضمن پذیرش این پیشنهاد گفتند کمک هزینه نمی دهیم و 20 درصد هم از گیشه نمایش، سهم سالن خواهد بود.

قلعه ادامه داد: در اولین جلسه هماهنگی که دستیارم شرکت کرده بود، متوجه چند نکته شدم؛ اول اینکه سالن، بلیت های ردیف 7 را که 19 صندلی دارد و برای مهمانان سالن در نظر گرفته شده، می فروشد و جالب است که بلیت این ردیف از طریق دستگاه پُز بوفه سالن که به انجمن هنرهای نمایشی تعلق ندارد، فروخته می شود و دوستان تالار هنر می گویند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این قانون شکنی ها خبر دارید؟

از این قانون شکنی ها خبر دارید؟