مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:452024-01-01سياسي

نجات جامعه اسلامی در سایه وحدت است


افغانستان در کشورهای لیبی، سوریه با خاطر نشان کردن اینکه نجات جامعه اسلامی در سایه وحدت است، ابراز کرد: زمانی که سردار سلیمانی صحبت می کنیم باید از رفتار وحدت طلبانه و خداپسندانه و تواضع او الگو بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش بین المللی شهیدالقدس و اقتدار جریان مقاومت امشب به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی ها در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد.

محمدالله حیدری سفیر افغانستان در کشورهای لیبی، سوریه به ویژگی های شخصیتی و رشادت های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: امروز ما از شخصیتی یاد می کنیم که در مقابل سهمگین ترین جنایات دنیا ایستاد.

  وی ابراز کرد: کابل در گذشته عروس خاورمیانه بود.

یکی از جامعه شناسان بلخ می گوید در خاورمیانه سفرهای بسیاری داشتم اما زیباترین شهری که یافتم کابل بود، اما امروز دامنش آتش گرفته و سر به زانوی مصیبت دارد.

سفیر سابق افغانستان ابراز کرد: سردار سلیمانی یکی از کسانی بود که در سخت ترین شرایط افغانستان در مقابل امواج تروریسم قرار گرفته بود و گفت اگر تمام دنیا شما را فراموش کند،من در کنار شما هستم و افغانستان را تنها نخواهم گذاشت.

  وی گفت: این قهرمان بین المللی در سوریه در مقابل خطرناک ترین دشمن بشریت ایستاد و اگر سردار سلیمانی نبود، در سوریه و عراق فجایع عظیمی رخ می داد و به شیعه و سنی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جامعه اسلامی در سایه وحدت است

نجات جامعه اسلامی در سایه وحدت است