مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:102024-01-06حوادث

کلاهبرداری 45 میلیارد ریالی با ارسال پیامک جعلی سهام عدالت


فرمانده انتظامی البرز با اشاره به شناسایی و انهدام باند کشوری کلاهبرداری اینترنتی از طریق فیشینگ، گفت: چهار متهم در خصوص این پرونده در چند استان کشور دستگیر و تاکنون هزار و 88 مالبخاته شناسایی شده اند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز با اشاره به شناسایی و انهدام باند کشوری کلاهبرداری اینترنتی از طریق فیشینگ، گفت: چهار متهم در خصوص این پرونده در چند استان کشور دستگیر و تاکنون هزار و 88 مالبخاته شناسایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند روز شنبه 16 دی ماه گفت: در پی ارجاع پرونده های متعدد کلاهبرداری اینترنتی از طریق ورود به لینک مشاهده سهام عدالت، تیمی زبده از پلیس فتای استان البرز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده، ماموران موفق به شناسایی یک باند حرفه ای و سابقه دار فیشینگ کار در چند استان کشور شده و با هماهنگی مقام قضایی چهار متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی طلاجات و سکه از مخفیگاه متهمان که به صورت اینترنتی با وجوه کلاهبرداری شده خریداری شده بود، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 88 مالباخته در خصوص این پرونده شناسایی و ارزش کلاهبرداری صورت گرفته بیش از 45 میلیارد ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 45 میلیارد ریالی با ارسال پیامک جعلی سهام عدالت

کلاهبرداری 45 میلیارد ریالی با ارسال پیامک جعلی سهام عدالت