مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:252023-12-28سياسي

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: عده ای قصد تحمیل نظرشان را در 88 فتنه داشتند


ایام فتنه برخی با کمک بیگانگان فضای جامعه را مسموم کردند، وقتی عده ای نتیجه انتخابات بر خلاف میل شان شد قصد تحمیل نظرشان را بر نظام داشتند و از کسانی هم که انتظار می رفت جهت گیری کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، آیت الله صادق آملی لاریجانی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی که در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر نور، اظهار کرد: در کتب متعدد روایی نقل شده است اگر کسی به عملی اعلام کند که براساس بصیرت نباشد از مسیر اصلی دورتر می شود، بصیرت انسان را در راه صحیح قرار می دهد و آن وقت مجاهدت اثرگذار است.

وی گفت: قبل از هرگونه تلاش و سرعت در عمل مهم شناخت مسیر حق است، اگر انسان عملش کم ولی براساس یقین و بصیرت باشد، خیر و تاثیرش از عدم یقین بسیار بیشتر است.

رییس  مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ایام فتنه برخی با کمک بیگانگان فضای جامعه را مسموم کردند، وقتی عده ای نتیجه انتخابات بر خلاف میل شان شد قصد تحمیل نظرشان را بر نظام داشتند و از کسانی هم که انتظار می رفت جهت گیری کنند، چنین عمل نکردند، خواصی که از آنها توقع بود در جامعه انقلابی کسانی را که مسیر خلاف می روند را راهنمایی کنند.

آملی لاریجانی خاطر نشان کرد: در زمان فتنه 88 در شورای نگهبان بودم که ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند، معمولا انقلاب های رنگی بر همین اساس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: عده ای قصد تحمیل نظرشان را در 88 فتنه داشتند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: عده ای قصد تحمیل نظرشان را در 88 فتنه داشتند