مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:502024-01-10حوادث

انبار 8 میلیارد تومانی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق پلمب شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهر اصفهان به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد.

-  سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله بزرگی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و در نهایت 114 هزار و 229 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق شامل رنگ مو، اکسیدان، ژل شستشوی صورت و لاک ناخن کشف شد.

علینقیان پور ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی کالاهای قاچاق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و انبار مذکور نیز با دستور مرجع قضایی پلمب شد.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: تمامی انبارها و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار 8 میلیارد تومانی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق پلمب شد

انبار 8 میلیارد تومانی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق پلمب شد