مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:052024-01-01سياسي

تذکرات حجاب و عفاف دغدغه مشترک همه صنوف است


رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران اهواز گفت: تذکرات حجاب و عفاف مسئولان نظارتی بر واحدهای صنفی دغدغه مشترک همه صنوف است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران اهواز گفت: تذکرات حجاب و عفاف مسئولان نظارتی بر واحدهای صنفی دغدغه مشترک همه صنوف است.

مرتضی غلامی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالانه اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران اهواز با اشاره به اینکه دغدغه اصلی رعایت چارچوب های نظام جمهوری اسلامی است، در گفت وگو با ایسنا، گفت: به دلیل این که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم باید چارچوب های نظام را رعایت کنیم تا وظایف صنفی با مسئولیت پذیری انجام شود.

او با بیان اینکه دغدغه اصلی این است که چارچوب هایی که مسئولان انتظار دارند رعایت شود، اظهار کرد: اتحادیه آمادگی کامل دارد تا با کمترین سختگیری جواز کسب ارایه دهد.

وی با اشاره به فعالیت افراد غیرمجاز در این حوزه تصریح کرد: شهروندان باید به واحدهای صنفی پروانه دار مراجعه کنند، چراکه در غیر این صورت مشکلات متعددی برای آن ها ایجاد خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران اهواز متذکر شد: وقتی کسی که پروانه کسب دارد و برای مشتری مشکل ایجاد می کند اتحادیه آمادگی رسیدگی در کمیسیون شکایت را دارد اما متاسفانه مشتریانی که به افرادی که جواز کسب ندارند مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات حجاب و عفاف دغدغه مشترک همه صنوف است

تذکرات حجاب و عفاف دغدغه مشترک همه صنوف است