مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:252023-12-26ورزشي

آماده توسعه روابط یزد و تاجیکستان در حوزه های مختلف هستیم


استاندار یزد از آمادگی استان برای توسعه روابط با کشور تاجیکستان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های ورزش و جوانان و کسب و کارها خبر داد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد از آمادگی استان برای توسعه روابط با کشور تاجیکستان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های ورزش و جوانان و کسب و کارها خبر داد.

مهران فاطمی امروز سه شنبه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان کشور تاجیکستان که در سفری دو روزه با هیات همراه خود به یزد سفر کرده است، اظهار کرد: زبان مشترک بین دو کشور و مواضع سیاسی مشترک ایران و تاجیکستان مبتنی بر حمایت از صلح و ثبات در منطقه، همچنین تشابهات فرهنکی مانند میراث فرهنگی نوروز و مراودات و مناسبت‎هایی که از ابتدای دولت سیزدهم با بیش از 40 سفر بین دولتمردان دو کشور و امضای بیش از 50 سند همکاری که بیانگر عمق روابط دوستانه دو کشور صورت گرفته، همه بیانگر ظرفیت ها و فرصت های فراوان مشترکی است که ضرورت توسعه و تحکیم روابط دو کشور در حوزه های مختلف را نشان می دهد.

وی در ادامه ضمن خوشامدگویی به تیم اعزامی از کشور تاجیکستان، به ظرفیتهای استان دارالعباده و دارالعلم یزد اشاره و عنوان کرد: یزد دارای جاذبه های گردشگری کم نظیر، تنها شهر ثبت میراث جهانی ایران در یونسکو با چندین اثر ثبت جهانی شده، برخوردار از میراث فرهنگی و شاهکارهای معماری زیبا و او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده توسعه روابط یزد و تاجیکستان در حوزه های مختلف هستیم

آماده توسعه روابط یزد و تاجیکستان در حوزه های مختلف هستیم