مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:452023-12-23سياسي

دست رد مسلمانان نیوجرسی به نماینده اسراییلی کنگره


جامعه مسلمانان عرب ایالت نیوجرسی که با حمایت چشمگیر خود به نماینده دموکرات آمریکا کمک کردند در کنگره بماند، حال مواضعش در حمایت از صهیونیست ها را به چالش کشیده اند.

-   زمانیکه بیل پاسکارل در رقابت های مقدماتی با چالش بسیار دشواری روبرو شده بود، پس از راهپیمایی جامعه اعراب آمریکا در حمایت از این سیاستمدار دموکرات نیوجرسی، موفق شد با اختلاف 20 درصد، کرسی پارلمانی خود را حفظ کند.

طبق گزارش پولتیکو، هم اکنون همان حوزه انتخابیه ای که حامی او شده، تهدیدی را برای این نماینده 14 دوره ای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل مواضعش درخصوص جنگ اسراییل-حماس به وجود آورده اند.

هفته گذشته، اعراب آمریکا مقابل دفتر منطقه ای پاسکارل در پترسون واقع در رام الله کوچک که بیشترین جمعیت آمریکایی های فلسطینی در ایالات متحده در آن جا متمرکز شده، تظاهرات برپا کردند و با برگزاری کنفرانس خبری خواستار آتش بس در غزه شدند.

شارلاتان ، واژه ای که اعراب مسلمان حامی پاسکارل برای توصیف او به دلیل حمایت از جنایات صهیونیست ها و عدم حمایت از آتش بس در غزه به کاربردند.

یکی از اعضای کادر مدرسه ای در شهر کلیفتون فراس عواد در انتقاد از مواضع این نماینده نیوجرسی تصریح کرد: شما نمی توانید خود را دوست یک جامعه بخوانید و بعد به آنها پشت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد مسلمانان نیوجرسی به نماینده اسراییلی کنگره

دست رد مسلمانان نیوجرسی به نماینده اسراییلی کنگره