مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:152023-12-24حوادث

دستگیری یک گروه شکارچی در تالاب مره قم


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به دستگیری یک گروه 6 نفره از شکارچیان غیرمجاز در تالاب مره، خاطرنشان کرد: این گروه که 3 عدد اسلحه شکاری نیز به همراه داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا عابدی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در فصل مهاجرت پرندگان، تالاب ها و آبگیرهای استان به ویژه تالاب شکارممنوع مره که میزبان دسته های بزرگی از پرندگان آبزی و کنار آبزی است، مورد رصد و پایش مستمر محیط بانان قرار دارند.

وی افزود: در این فصل برخی شکارچیان و صیادان با استفاده از اسلحه و یا دام های هوایی، اقدام به شکار پرندگان مهاجر می کنند که بر اساس ضوابط و قوانین زیست محیطی، با این افراد به شدت مقابله می شود و اجازه هیچ گونه اقدامی به آن ها نمی دهیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به دستگیری یک گروه 6نفره از شکارچیان غیرمجاز در تالاب مره، خاطرنشان کرد: این گروه که 3 عدد اسلحه شکاری نیز به همراه داشتند، در گشت و پایش منطقه مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان متخلف متأسفانه 10 قطعه پرنده آبزی و کنارآبزی را شکار کرده بودند، تصریح کرد: هرگونه شکار غیرمجاز جانوران وحشی بر اساس قانون شکار و صید جرم بوده و ضمن برخورد قضایی با متخلفان، جریمه ضرر و زیان زیست محیطی نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک گروه شکارچی در تالاب مره قم

دستگیری یک گروه شکارچی در تالاب مره قم