مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 21:002024-01-04سياسي

پویش «نذر خون برای کرمان» در تبریز کلید خورد


با پیشنهاد شهردار تبریز پویش «نذر خون برای کرمان» در پی حادثه تلخ و جانگداز گلزار شهدای کرمان با همکاری سازمان انتقال خون در سطح کشور کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان متاسفانه جان تعداد پرشماری از هموطنان عزیزمان را گرفت و صدها تن را مجروح ساخت.

وی افزود: در همین  زمینه با توجه به نیاز فوری به گروههای خونی مختلف، شهرداری تبریز با راه اندازی پویش نذر خون برای مردم کرمان با هدف تحکیم حس وطن دوستی و همدلی بین آحاد مردم اقدام کرده است.

هوشیار با اظهار امیدواری از اینکه شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز ادامه دهنده این پویش مردمی باشند، گفت: مردم ایران همواره در موقعیت های مختلف نوعدوستی و وطن دوستی خود را ثابت کرده اند و این بار نیز استقبال مردمی از راه اندازی این پویش نشانگر تداوم این مشی انسان دوستانه است.

شهردار تبریز تصریح کرد: از اولین لحظه اطلاع رسانی، مسئولان، مدیران و پرسنل شهرداری تبریز در کنار شهروندان در اجرای این طرح خداپسندانه مشارکت داشته اند و امیدواریم این پویش تا بهبودی مجروحان این حادثه تدوام یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذر خون برای کرمان» در تبریز کلید خورد

پویش «نذر خون برای کرمان» در تبریز کلید خورد