مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:152024-01-20سياسي

عملیات مقتدرانه فرامرزی سپاه آغازگر انتقام سخت از اشغالگران صهیونیست است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی سست بودن لانه صهیونیستی را به جهان مخابره کرد، گفت: عملیات مقتدرانه فرامرزی سپاه پاسداران آغازگر انتقام سخت از اشغالگران صهیونیست و تروریست های نیابتی با هدف حفاظت از منافع ملی و امنیت شهروندان است.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی سست بودن لانه صهیونیستی را به جهان مخابره کرد، گفت: عملیات مقتدرانه فرامرزی سپاه پاسداران آغازگر انتقام سخت از اشغالگران صهیونیست و تروریست های نیابتی با هدف حفاظت از منافع ملی و امنیت شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری، در خصوص عملیات مقتدرانه سپاه علیه تروریست ها، گفت: این عملیات در نابودی مقرهای فرامرزی تروریست های نیابتی و جاسوسان صهیونیستی، بازگو کننده پایمردی و جدیت جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از شهروندان و پاسداشت امنیت ملی در برابر اقدامات مذبوحانه تروریستها و همچنین نمایانگر اشراف اطلاعاتی و قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح است.

وی افزود: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل پیامی روشن به صهیونیست ها و حامیان آنها در مورد خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران، این موضوع را ناشی از ناتوانی رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مقتدرانه فرامرزی سپاه آغازگر انتقام سخت از اشغالگران صهیونیست است

عملیات مقتدرانه فرامرزی سپاه آغازگر انتقام سخت از اشغالگران صهیونیست است