مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:452024-01-17بين الملل

ترامپ وعده اش درباره پایان دادن به جنگ اوکراین را تکرار کرد


دونالد ترامپ در پی اولین پیروزی اش در کارزار رقابت مقدماتی تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه بار دیگر ادعایش را مبنی بر اینکه بعد از بازگشت به کاخ سفید سریعا به جنگ روسیه و اوکراین پایان خواهد داد، - دونالد ترامپ در پی اولین پیروزی اش در کارزار رقابت مقدماتی تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه بار دیگر ادعایش را مبنی بر اینکه بعد از بازگشت به کاخ سفید سریعا به جنگ روسیه و اوکراین پایان خواهد داد، تکرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری پیشتاز در رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه بعد از کسب پیروزی در ایالت آیووا بار دیگر وعده داد چنانچه در انتخابات 2024 مجددا به ریاست جمهوری آمریکا برسد به جنگ روسیه و اوکراین سریعا پایان می دهد.

به نوشته پایگاه راشاتودی ، ترامپ که دوشنبه شب در انتخابات مقدماتی آیووا با برتری قاطعی بر دیگر رقبای جمهوریخواهش پیروز شد ادعا کرد اگر او همین الان رییس جمهور آمریکا بود نه بحران اوکراین و نه جنگ حماس و رژیم صهیونیستی هیچ کدام اتفاق نمی افتادند.

او گفت که مطمئنا در صورت بازگشت به کاخ سفید خواهد توانست ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین را برای آنکه یک توافق صلح منعقد کنند به پای میز مذاکره برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ وعده اش درباره پایان دادن به جنگ اوکراین را تکرار کرد

ترامپ وعده اش درباره پایان دادن به جنگ اوکراین را تکرار کرد