مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:362024-01-04سياسي

تغییر در زمان سفر رییس جمهور به استان زنجان


استاندار زنجان از تغییرات در سفر رییس جمهور به استان زنجان دلیل حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر رییس جمهور اسلامی ایران و هیات دولت به استان زنجان که قرار بود فردا جمعه 15 دی ماه انجام شود که با توجه به اتفاقات روی داده در کرمان تغییراتی در زمانبدی سفر رییس جمهور صورت گرفته است.

استاندار زنجان ضمن تسلیت و ابراز همدردی با مردم کرمان با بیان اینکه فردا مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای کرمان انجام می شود، گفت: با احترام به شهدای حمله تروریستی در کرمان برنامه دیدار عمومی مردم استان زنجان با رییس جمهوری به روز شنبه 16 دی ماه موکول شده است.

وی با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به استان زنجان با 24 ساعت با تاخیر اتفاق خواهد افتاد، گفت: روز شنبه از ساعت 9 و 30 دقیقه استقبال مردمی از رییس جمهور به صورت راهپیمایی و همراه با برگزاری دستجات عزاداری خواهد بود که این دیدار عمومی در مصلای زنجان با سخنرانی رییس جمهور ادامه خواهد داشت.

افشارچی با اشاره به میزبانی استان زنجان از سی امین اجلاسیه نماز ادامه داد: برنامه های دیگر رییس جمهور تنظیم شده است و مراسم اجلاسیه نماز از ساعت 14 روز شنبه 16 دی ماه آغاز خواهد شد که رییس جمهور سخنران این مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در زمان سفر رییس جمهور به استان زنجان

تغییر در زمان سفر رییس جمهور به استان زنجان