مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:302024-01-08فرهنگي

ساخت فیلم مستند بانوان کارآفرین اردبیلی


رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان اردبیل گفت: دست اندرکاران شبکه دو سیما با حضور در استان اردبیل، به روایت داستان زندگی دو مددجوی اردبیلی پرداختند که اینک در مقام کارآفرین، - ایسنا/اردبیل رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان اردبیل گفت: دست اندرکاران شبکه دو سیما با حضور در استان اردبیل، به روایت داستان زندگی دو مددجوی اردبیلی پرداختند که اینک در مقام کارآفرین، به خودکفایی رسیده اند.

غلامرضا گوزلی، 18 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دست اندرکاران برنامه کارخونه شبکه دو سیما با هدف معرفی زنان کارآفرین که روزی از مشکلات سرشار رنج می بردند و اکنون به خودکفایی رسیده اند، با حضور در اردبیل ضبط مستند روایی از داستان زندگی این بانوان کارآفرین را آغاز کردند.

وی بیان کرد: این مستندسازان روایت پر فراز و نشیب زندگی دو مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را به تصویر کشیدند که باگذر از رنج ها، هم اکنون به نقطه توانمندسازی و خوداتکایی دست یافته اند.

گوزلی افزود: این گروه با سفر به شهرستان گرمی، به روایت زندگی دو خواهری پرداخت که بعد از فوت پدر و مادر، با حمایت کمیته امداد و اجرای طرح پرورش بوقلمون، اینک به کارآفرین تبدیل شده و روزهای خوبی را در پیش رو دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم مستند بانوان کارآفرین اردبیلی

ساخت فیلم مستند بانوان کارآفرین اردبیلی