مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:152024-01-03اقتصادي

150هزار میلیارد ریال ارزش اقدامات بانوان خیر استان فارس


در نگاهی اجمالی به آمار دستاوردهای خیرین در استان فارس طی 21 سال فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس ارزش ریالی عملکرد بانوان به مرز 150هزار میلیارد ریال رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به نقش بسزای بانوان در توسعه طرح های بهداشتی و درمانی استان گفت :  بیش از 30 درصد از عملکرد کلی خیرین در استان توسط بانوان انجام شده است این بانوان در ساخت و توسعه مراکز بهداشتی درمانی و  اهدای ملک و  تجهیزات  فعال بوده اند و از جمله  تاثیرگذارترین این فعالیت ها می توان به ساخت بیمارستان های بزرگ در سطح استان اشاره کردکه در کاهش بار بیمارستان های دولتی و خدمات رسانی بهتر به بیماران به خصوص به مراجعین از استان های همجوار  تاثیرگذار بوده است .

رامجردی ضمن تشکر از بانوان پیشکسوت خیر، افزود: ساخت بیمارستان آنکولوژی امیر، بیمارستان مادر و کودک غدیر، بیمارستان کوار، بیمارستان محمد اسماعیل امتیاز، بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) از جمله کار های به ثمر نشسته این بانوان است که تاثیر به سزایی در ارتقا سطح سلامت و ایجاد رفاه برای بیماران داشته است.

رامجردی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تلاش های به  ثمر رسیده ی  بانوان خیر در شاخه های مختلف عرصه سلامت شاخص بوده است خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150هزار میلیارد ریال ارزش اقدامات بانوان خیر استان فارس

150هزار میلیارد ریال ارزش اقدامات بانوان خیر استان فارس