مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06اقتصادي

فروش 120 هزار خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار تا پایان سال


انجمن سازندگان قطعات، وزارت صمت و خودروسازان در جلسه ای در محل وزات صمت اقدام به اتخاذ سه تصمیم مهم در خصوص تقویت نقدینگی، افزایش تولید و کاهش قیمت در بازار آزاد و همچنین توقف زیان دهی خودروسازان کردند.

- انجمن سازندگان قطعات، وزارت صمت و خودروسازان در جلسه ای در محل وزات صمت اقدام به اتخاذ سه تصمیم مهم در خصوص تقویت نقدینگی، افزایش تولید و کاهش قیمت در بازار آزاد و همچنین توقف زیان دهی خودروسازان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ چهارم آبان ماه سال جاری، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون هماهنگی در پرداخت مطالبات قطعه سازان برگزار شد که در این جلسه وزیر صمت به برگزاری جلسه ای با حضور خودِ خودروسازان بزرگ کشور تاکید کرد.

پیرو جلسه مذکور، در تاریخ 10 آذر 1402 جلسه ای با حضور معاون صنایع حمل ونقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیر عامل ساپکو به نمایندگی از مدیر عامل سایپا، دبیر انجمن قطعه سازان و مدیران برخی از شرکت های قطعه سازی در محل وزارت صمت برگزار شد که طی آن به منظور افزایش توان نقدینگی، افزایش تولید و کاهش قیمت خودروهای این خودروسازان در بازار آزاد، سه تصمیم مهم و اساسی اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 120 هزار خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار تا پایان سال

فروش 120 هزار خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار تا پایان سال