مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:002024-01-03سياسي

پیروزی و افتخارات امروز محور مقاومت ماحصل مجاهدت های شهید سلیمانی است


جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب با بیان اینکه محور مقاومت به برکت انقلاب اسلامی رشد و گسترش پیدا کرد، گفت: شهید سلیمانی نقش مهم و کلیدی در توانمندسازی و اقتدار جبهه مقاومت داشت و این پیروزی و افتخارات امروز محور مقاومت ماحصل مجاهدت های شهید سلیمانی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب با بیان اینکه محور مقاومت به برکت انقلاب اسلامی رشد و گسترش پیدا کرد، گفت: شهید سلیمانی نقش مهم و کلیدی در توانمندسازی و اقتدار جبهه مقاومت داشت و این پیروزی و افتخارات امروز محور مقاومت ماحصل مجاهدت های شهید سلیمانی است.

امیرسرتیپ دوم جعفر صالح روز چهارشنبه در جمع کارکنان این یگان پدافندی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد و اسوه جبهه مقاومت است و آوازه اخلاص، فداکاری و ولایتمداری او در سراسر عالم طنین انداز شده است.

وی بااشاره به اینکه شهید سلیمانی خون تازه ای را در رگ های جبهه مقاومت تزریق کرد، افزود: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی تجلی روح مقاومتی است که شهید سلیمانی در سراسر محور مقاومت دمیده بود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم مدعی شکست ناپذیری امروز در باتلاقی فرو رفته است که هیچ امیدی برای نجات آن نیست و بااین ترورهای کور به هیچ عنوان نمی تواند جلوی شکست و نابودی خود را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی و افتخارات امروز محور مقاومت ماحصل مجاهدت های شهید سلیمانی است

پیروزی و افتخارات امروز محور مقاومت ماحصل مجاهدت های شهید سلیمانی است