مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:452023-12-28ورزشي

بولینگ و بیلیارد اصفهان برترین در ایران


طبق ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیات استان اصفهان در بین دیگر هیئت های بولینگ و بیلیارد کشور رتبه نخست را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین صمدانی، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در رابطه با ارتقای نردبانی رتبه هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور، اظهار داشت: متأسفانه در سال 1399 رتبه هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما زمانی که کار را آغاز کردیم و در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال 1400 ، 16 پله صعود و رتبه چهارم کشور را کسب نماییم و امسال هم توانستیم به همت جامعه بولینگ و بیلیارد برای اولین بار در کشور رتبه نخست را بدست آوریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و خط مشی، پیشرفت و توسعه در رشته های زیرمجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش های زیر مجموعه بیش از پیش طنین انداز خواهد شد.

صمدانی همچنین گفت: این افتخارآفرینی موجب امیدآفرینی این جامعه بزرگ شده و موجب حیرت بدخواهان این رشته ورزشی شده است.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ ورزش های بیلیاردی کشور در ادامه بر حفظ شرایط موجود تاکید و گفت: باحمایت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولینگ و بیلیارد اصفهان برترین در ایران

بولینگ و بیلیارد اصفهان برترین در ایران