مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:502024-01-08اقتصادي

الزام فرهنگ سازی در بهره مندی از خدمات بیمه اجتماعی


سرپرست صندوق بیمه اجتماعی استان البرز در دیدار با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به بحث و تبادل نظر در خصوص استفاده از ظرفیت ها در راستای افزایش ضریب پوشش صندوق در این شهرستان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، فواد محمدی، سرپرست صندوق استان با حضور در محل فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ با محمدرضا البرزی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست البرزی گفت: اقشار جامعه با بهره مندی از بیمه اجتماعی در زمان پیری، فوت و یا ازکارافتادگی سرپرست خانوار از کمک نهادهای حمایتی بی نیاز می شوند، پس موضوع بیمه اجتماعی باید با تمام توان و نحو شایسته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

  البرزی افزود: تمام ظرفیت های موجود در شهرستان را جهت آگاهی بخشی برای بهره مندی مشمولان فاقد پوشش بیمه اجتماعی به کار می بندیم.

محمدی، سرپرست صندوق استان نیز گفت: در دولت مردمی سیزدهم بهره مندی تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و با تخصیص بودجه مناسب به صندوق در دولت، تمامی مشمولان فاقد پوشش بیمه اجتماعی می توانند با عضویت در صندوق، ضمن بهره مندی از یارانه پنهان بیمه ای با کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت بیمه ای نظیر، مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی و هم چنین نقل و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام فرهنگ سازی در بهره مندی از خدمات بیمه اجتماعی

الزام فرهنگ سازی در بهره مندی از خدمات بیمه اجتماعی