مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:502024-01-13سياسي

محصولی: امیدواریم به لیست واحد انتخاباتی برسیم/ وحدت وسیله است نه هدف


دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جریان های انقلابی اگر بخواهند موفق باشند، باید به سمت وحدت بروند اما وحدت خودش هدف نیست بلکه وسیله است و باید با حفظ اصول به سمت وحدت حرکت کنیم.

- دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جریان های انقلابی اگر بخواهند موفق باشند، باید به سمت وحدت بروند اما وحدت خودش هدف نیست بلکه وسیله است و باید با حفظ اصول به سمت وحدت حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق محصولی در نشستی با حضور بسیج اساتید هفت دانشگاه با تشریح فضای سیاسی و انتخاباتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در شرایطی خاص قرار دارد که این شرایطِ خاص قدرت خاص جمهوری اسلامی ایران است.

درست است که همیشه نگرانی ها و مشکلات وجود داشته اما تا به حال، هیچ وقتی ایران اسلامی به این موضع قدرت در منطقه و جهان نرسیده بوده است.

وی افزود: زمانی که تاریخ را به دقت بررسی می کنیم متوجه این موضوع مهم می شویم و این قدرت به برکت اسلام، انقلاب، امام راحل، رهبری و شهداست و می بینیم ارتش اسراییل که چهارمین ارتش دنیا بوده، اکنون حریفش ایران و حتی حزب الله لبنان هم نیست بلکه حریف او مردم غزه و گروه حماس و جهاد اسلامی فلسطین است، اسراییلی که در حال حاضر هم تمام دنیای غرب کمکش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولی: امیدواریم به لیست واحد انتخاباتی برسیم/ وحدت وسیله است نه هدف

محصولی: امیدواریم به لیست واحد انتخاباتی برسیم/ وحدت وسیله است نه هدف